Edukacijsko-rehabilitacijska terapija

Uključuje unapređivanje funkcionalnih vještina i sposobnosti te razvoja djetetovih individualnih potencijala:

  • adaptivnih vještina,
  • socio – emocionalnih vještina,
  • kognitivnih vještina,
  • vještina grube i fine motorike
  • te komunikacijskih vještina.

Uz rad na poticanju komunikacijskih vještina edukacijski rehabilitator provodi bihevioralne intervencije s ciljem izgradnje odgovarajućih funkcionalnih vještina i reduciranja neprimjerenog ponašanja te koristi specifične strategije podrške primjenom alternativnih oblika komunikacije (npr. PECS, komunikacijska ploča, vizualni raspored).

Roditelji/skrbnici i ostali članovi obitelji aktivno su uključeni u program u koji je dijete uključeno. Naši terapeuti s članovima obitelji postavljaju ciljeve koji su obitelji važni. Članovima obitelji pružaju se individualizirane smjernice koje su u skladu s razvojnim i individualnim potrebama s ciljem da dijete u potpunosti razvije svoje potencijale. Tijekom terapeutskog procesa osnažuju se roditeljske intuitivne sposobnosti i kompetencije te se pruža kontinuirana podrška u poticanju i provođenju njima funkcionalne aktivnosti u obiteljskom okruženju tijekom svakodnevnih aktivnosti. Jer svakodnevne situacije su najbolje prilike za učenje.