Javni natječaj za imenovanje ravnatelja Centra za ranu intervenciju u djetinjstvu MURID

Temeljem članka 27. Statuta Centra za ranu intervenciju u djetinjstvu MURID, Ravnateljica raspisuje:
JAVNI NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja Centra za ranu intervenciju u djetinjstvu MURID
Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom javnom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Za ravnatelja može biti imenovana svaka fizička osoba koja zadovoljava sljedeće uvjete:
- da ima završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih, humanističkih, prirodnih znanosti, područja biomedicine i zdravstva,
- da posjeduje stručne kompetencije iz područja rane intervencije u djetinjstvu,
- da ima najmanje 10 godina radnog iskustva u području rane intervencije,
- da ima prethodno radno iskustvo na rukovodećim poslovima najmanje 5 godina,
- da ima podršku najmanje 5 članova MURID-a.
Mandat ravnatelja traje 4 godine.
Kandidati za ravnatelja podnose pisanu prijavu na natječaj uz koju je potrebno priložiti sljedeću dokumentaciju:
- Životopis u formatu po želji
- Dokaz o stečenoj stručnoj spremi
- Elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (potvrda o radnom stažu)
- Uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa propisanih člankom 261. Zakona o socijalnoj skrbi, ne starije od 3 mjeseca
- Program i plan rada s aktivnostima i ciljevima za mandatno razdoblje
- Preporuke i/ili podršku najmanje 5 članova MURID-a
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidat je dužan na zahtjev predočiti izvornik.
Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i potpunu prijavu. Potpunom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve gore navedene podatke i priloge. Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Rok za podnošenje prijava je ponedjeljak, 30. lipnja 2025. godine do 12 sati.
Prijave se šalju elektroničkim putem na e-mail adresu murid@murid.hr pod nazivom „Prijava na javni natječaj za imenovanje ravnatelja“.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku putem e-maila.
Prijavom na natječaj kandidat daje dobrovoljnu i izričitu privolu MURID-u, kao voditelju obrade osobnih podataka, da prikuplja, koristi, objavljuje i obrađuje osobne podatke kandidata isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.
Ravnateljica
Silvija Pucko