Javni natječaj za imenovanje ravnatelja Centra za ranu intervenciju u djetinjstvu MURID

Temeljem članka 27. Statuta Centra za ranu intervenciju u djetinjstvu MURID, Ravnateljica raspisuje:

JAVNI NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja Centra za ranu intervenciju u djetinjstvu MURID

Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom javnom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Za ravnatelja može biti imenovana svaka fizička osoba koja zadovoljava sljedeće uvjete:

  • da ima završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih, humanističkih, prirodnih znanosti, područja biomedicine i zdravstva,
  • da posjeduje stručne kompetencije iz područja rane intervencije u djetinjstvu,
  • da ima najmanje 10 godina radnog iskustva u području rane intervencije,
  • da ima prethodno radno iskustvo na rukovodećim poslovima najmanje 5 godina,
  • da ima podršku najmanje 5 članova MURID-a.

Mandat ravnatelja traje 4 godine.

Kandidati za ravnatelja podnose pisanu prijavu na natječaj uz koju je potrebno priložiti sljedeću dokumentaciju:

  1. Životopis u formatu po želji
  2. Dokaz o stečenoj stručnoj spremi
  3. Elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (potvrda o radnom stažu)
  4. Uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa propisanih člankom 261. Zakona o socijalnoj skrbi, ne starije od 3 mjeseca
  5. Program i plan rada s aktivnostima i ciljevima za mandatno razdoblje
  6. Preporuke i/ili podršku najmanje 5 članova MURID-a

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidat je dužan na zahtjev predočiti izvornik.
Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i potpunu prijavu. Potpunom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve gore navedene podatke i priloge. Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Rok za podnošenje prijava je ponedjeljak, 30. lipnja 2025. godine do 12 sati.

Prijave se šalju elektroničkim putem na e-mail adresu murid@murid.hr pod nazivom „Prijava na javni natječaj za imenovanje ravnatelja“.

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku putem e-maila.

Prijavom na natječaj kandidat daje dobrovoljnu i izričitu privolu MURID-u, kao voditelju obrade osobnih podataka, da prikuplja, koristi, objavljuje i obrađuje osobne podatke kandidata isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.

Ravnateljica
Silvija Pucko