Studentice ERF-a otkrile su nam zašto je MURID nezaobilazna stanica za buduće stručnjake!

Studentica sam 3. godine preddiplomskog studija Rehabilitacije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu te obogaćujem svoj profesionalni razvoj volontiranjem u raznim udrugama, a nadam se i uspješnoj karijeri u struci nakon završetka studija. Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet ima dugogodišnju suradnju s MURID-om, kao i udruga Edureha, preko čije instagram stranice sam naišla na profil MURID-a, a nakon daljnjeg istraživanja centra zaključila sam kako mi MURID predstavlja idealnu priliku za učenje i razvoj u praksi, posebice zato što je blizu Varaždina, gdje stanujem i u čijoj okolici u budućnosti želim krenuti s vlastitom karijerom.
Nadam se da će mi ovo iskustvo pružiti dublji uvid u rad u ranoj intervenciji u djetinjstvu i znanja koja mogu nastaviti primjenjivati tijekom studija i kasnije. Također, drago mi je upoznati stručnjakinje, buduće kolegice iz struke, i razgovarati o njihovom iskustvu u praksi i na taj način saznati korisne informacije za daljnji rad.
– Ema-Elena Horvatić

Studentica sam 1. godine prijediplomskog studija Rehabilitacije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a ove sam godine imala i priliku volontirati u Centru za autizam u Zagrebu. Budući da sam tek 1. godina studija, još uvijek istražujem svoje interese, no htjela bih nakon nekog radnog iskustva upisati Poslijediplomski specijalistički studij Rana intervencija u edukacijskoj rehabilitaciji.
I prije odabira prakse sam čula za MURID te sam dobila pozitivan dojam, a budući da mi je rana intervencija bila zanimljiva i prije početka studiranja htjela sam vidjeti kako to izgleda u praksi te sam odrađenom praksom u MURID-u dobila izuzetno pozitivno iskustvo. Smatram da će mi sve vještine i znanja koja sam stekla prilikom odrađivanja prakse pomoći u budućem radu te da ću teoretsko znanje koje ću dobiti tijekom studiranja moći povezati s primjerima iz prakse, a pozitivno iskustvo u MURID-u samo mi je dodatno potvrdilo želju za radom kao edukacijski rehabilitator.
– Ana Mihin

Kao studentica druge godine preddiplomskog studija edukacijske rehabilitacije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu, svoj profesionalni razvoj vidim kao proces kontinuiranog učenja, usavršavanja i aktivnog uključivanja u zajednicu. Kroz volontiranja i prakse u različitim ustanovama želim steći što više iskustava i razviti širok spektar vještina koje su ključne za kvalitetan rad u ovom području.
Posebno me zanima područje rane intervencije, u kojem bih se voljela zadržati. Želja za stjecanjem iskustva upravo u MURID-u javila se još pri upisu na fakultet, potaknuta brojnim pozitivnim dojmovima koje sam čula kao i pohvalama profesora na fakultetu koji su isticali kvalitetu rada ove ustanove.
Odlučivši praksu obaviti u MURID-u, mogu reći da je ona u potpunosti ispunila moja očekivanja. Izuzetno mi se svidio način rada i pristup djeci, a iskustvo koje sam stekla nadopunilo je moje teorijsko znanje konkretnim i primjenjivim vještinama. Ova praksa dodatno me učvrstila u uvjerenju da je ova djelatnost upravo ono čime se želim baviti, a rana intervencija područje koje me posebno zanima.
– Laura Radek
